Pravda o distribuci letáků

Pro každého Čecha se ročně vytiskne 390 kusů reklamních letáků. Ročně se tedy v České republice vytiskne cca 4 000 000 000 (4 miliardy) letáků.

Dlouhodobý průměr výsledků kontrol napříč distribučními společnostmi za posledních 10 let ukazuje doručení v rozmezí 70% – 90%.

Znamená to tedy, že 400 000 000 až 1 200 000 000 letáků ročně nekončí ve schránkách!

Při průměrné ceně jedné tiskoviny 0,50 Kč se jedná o roční ztrátu 200 000 000 Kč až 600 000 000 Kč, kterou zadavatelé zbytečně vynakládají na tisk letáku, náklady na distribuci či reklamní agenturu! Podívejte se, kde tyto letáky končí!

Opravdu si můžete dovolit NEOSLOVIT takové procento potencionálních zákazníků?

Pravidelné a systematické kontroly přímo v terénu vám zajistí statistickou jistotu o reálném stavu doručování vašich materiálů. Reklamní kampaně se tak zefektivní a nebude docházet ke zbytečnému plýtvání a zbytečné ekologické zátěži!